Od nowego roku szkolnego 2017/2018 zmienił się adres dostępu do aplikacji Dziennik Elektroniczny UONET +.
Dostęp do dziennika dla rodziców, opiekunów :
Dla uzyskania dostępu do dziennika rodzic musi podać wychowawcy swój nr PESEL oraz adres email.
Aby zobaczyć informacje o swoim dziecku:
1. W pasku adresu przeglądarki internetowej wpisz adres dziennika elektronicznego:
https://uonetplus.vulcan.net.pl/powiatopolski2
Wyświetli się powitalna strona systemu.
2. Kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ , WYBIERZ PRZYWRÓĆ DOSTĘP a następnie wpisz adres e-mail, który podałeś wychowawcy.
3. Zaznacz opcję NIE JESTEM ROBOTEM i kliknij przycisk Wyślij wiadomość.
4. Sprawdź skrzynkę swojej poczty elektronicznej. Przeczytaj wiadomość i kliknij link podany w treści, aby nadać
własne hasło.
5. Wprowadź nowe hasło, którym będziesz się posługiwał, zaznacz opcję NIE JESTEM ROBOTEM i kliknij przycisk Ustaw nowe hasło. Hasło ważne jest 30 dni.
Po tym terminie powtarzamy operację PRZYWRÓĆ DOSTĘP.
6. Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail i ustalonego przez siebie hasła.
7. Przeglądaj informacje o swoim dziecku, otwierając poszczególne zakładki.
Informacje na temat poruszania się w programie znajdziesz na zakładce Pomoc.
W razie problemów proszę o kontakt:
T. Ciekalski - tel. 774651918
4.09.2017r.
W nowym roku szkolnym 2017/2018 kontynuujemy pracę z dziennikiem elektronicznym UonetPlus firmy Vulcan.
Zakończyło się wsparcie z projektu OPOLSKIEJ ESZKOŁY dlatego zmieniony jest adres dostępowy
do dziennika.
Nowy adres :
https://uonetplus.vulcan.net.pl/powiatopolski2
lub klikamy na link znajdującym się na naszej stronie .
Wkrótce szczegóły zmian.
wrzesień 2016
W nowym roku szkolnym 2016/2017 szkoła prowadzi dokumentację procesu edukacyjnego
tylko w oparciu o dziennik elektroniczny UonetPlus firmy Vulcan.
Dostęp do dziennika dla rodziców wymaga podania wych.klasy numeru PESEL oraz adresu
e-mail rodzica/opiekuna. Procedury uzyskania loginu i hasła pozostają bez zmian. Szczegóły znajdują się poniżej w tekście i plikach pdf.
Dziennik dostępny jest pod adresem :
https://uonetplus.eszkola.opolskie.pl/powiatopolski/OzimekZS
lub pod linkiem znajdującym się na naszej stronie.
Warunkiem uzyskania dostępu do eDZIENNIKA jest podanie administracji szkolnej swojego numeru pesel i konta email.
Można tego dokonać wypełniając druk zawierający dane : imię i nazwisko dziecka, klasa, szkoła, imię i nazwisko oraz numer pesel rodzica/opiekuna. Druki dostępne u wych. klas oraz
w sekretariacie szkoły.
DRUK Z DANYMI RODZICA
Gdy wychowawca lub administrator wprowadzi dane rodziców/opiekunów mogą oni przystąpić do ustalenia HASŁA i LOGINU dla konta wg. poradnika poniżej-ZMAINA HASŁA/ODZYSKANIE HASŁA (hasło jest ważne 30 dni).
W załączeniu przedstawiamy kilka porad jak uzyskać dostęp do programu, jak utworzyć/odzyskać hasło jak uzyskać login.
NOWOŚĆ !
Użytkownicy opolskiej eszkoły otrzymali możliwość bezpłatnej
instalacji i aktywacji pakietu Microsoft Office. Usługa ta jest dostępna
dla ucznia/nauczyciela naszego Zespołu Szkół.
W załączniku krótki poradnik jak zainstalować darmowy pakiet od Microsoft.
Instalacja MS Office
GDZIE ZNAJDĘ LOGIN I HASŁO
DOSTĘP DO DZIENNIKA
ZMIANA HASŁA/ODZYSKIWANIE HASŁA
Tomasz Ciekalski, Ozimek 1 września 2016
marzec 2016
Uruchamiamy w naszym zespole nową wersję dziennika elektronicznego UonetPlus firmy Vulcan. Na dzień 21 marca 2016r. dziennik jest uzupełniany ocenami i wpisami.
Na najbliższych konsultacjach dla rodziców , które odbędą się 7 kwietnia będzie możliwość uzyskania informacji o aplikacji, dostępu do dziennika rodziców.
Aplikacje dziennika będziemy testować do końca obecnego roku szkolnego planując od nowego roku 2016/2017 pracę tylko w wersji elektronicznej.
Poniżej kilka informacji o aplikacji edziennika.
Dziennik dostępny jest pod adresem :
https://uonetplus.eszkola.opolskie.pl/powiatopolski/OzimekZS
lub pod linkiem znajdującym się na naszej stronie.
Warunkiem uzyskania dostępu do eDZIENNIKA jest podanie administracji szkolnej swojego numeru pesel i konta email.
Można tego dokonać przesyłając emailem następujące dane : imię i nazwisko dziecka, klasa, szkoła, imię i nazwisko oraz numer pesel rodzica/opiekuna.
Adres do wysłania danych : zsozimek@wodip.opole.pl
w temacie proszę wpisać : OPOLSKA ESZKOLA.
Gdy wychowawca lub administrator wprowadzi dane rodziców/opiekunów mogą oni przystąpić do ustalenia HASŁA i LOGINU dla konta wg. poradnika poniżej-ZMAINA HASŁA/ODZYSKANIE HASŁA (hasło jest ważne 30 dni).
W załączeniu przedstawiamy kilka porad jak uzyskać dostęp do programu, jak utworzyć/odzyskać hasło jak uzyskać login.
NOWOŚĆ !
Użytkownicy opolskiej eszkoły otrzymali możliwość bezpłatnej
instalacji pakietu Microsoft Office. Usługa ta jest dostępna
dla ucznia/nauczyciela naszego Zespołu Szkół.
W załączniku krótki poradnik jak zainstalować darmowy pakiet od Microsoft.
Instalacja MS Office
GDZIE ZNAJDĘ LOGIN I HASŁO
DOSTĘP DO DZIENNIKA
ZMIANA HASŁA/ODZYSKIWANIE HASŁA
Tomasz Ciekalski, Ozimek 1 września 2016