III KONKURS NA BANNER SZKOLNEJ STRONY WWW
Regulamin konkursu:
1. W konkursie mogą uczestniczyć (tylko indywidualnie) uczniowie naszego Zespołu Szkół.
2. Cele konkursu:
- rozwijanie indywidualnych zainteresowań uczniów;
- wykazanie się umiejętnościami i talentami graficznymi.
3. Forma prac:
W konkursie wezmą udział prace przygotowane przez uczniów, przedstawiające banner odpowiedni na szkolną stronę www- powinien zawierać logo szkoły, flagę UE, loga EFS i ZPORR oraz napis ZESPÓŁ SZKÓŁ W OZIMKU. Praca powinna być wykonana w dowolnym licencjonowanym programie graficznym.
Plik graficzny jpg o wymiarach 768x73 pikseli (ewentualnie mniejszy).
4. Termin składania prac:
Prace należy składać do 18 kwietnia 2008r. u p. B. Kansy.
5. Ocena prac:
Komisja konkursowa: nauczyciele informatyki i technologii informacyjnej naszego ZS oraz dyrekcja.
Oceniane będą:
- forma wykonania;
- samodzielność i oryginalność pracy
Wyróżniony banner znajdzie się na szkolnej stronie www przez najbliższy rok- aż do finału następnego konkursu na banner szkolnej strony www, a ponadto praca ta zostanie nagrodzona odpowiednią oceną z informatyki bądź technologii informacyjnej.
|